tirsdag den 8. maj 2012

Konfirmation

Vi skulle til konfirmation, i lørdags. Der skulle jeg lave 2 kort, 1 fra datter og svigersøn og 1 fra os selv.


Jeg lavede et Donnakort, som jeg er ret vild med. Men jeg snød (sådan føltes det altså =D)
Jeg tegnede en syning



Det sjove ved det hele var, at da jeg lørdag formiddag, lige skulle lægge en sidste hånd på kortene,
så blev det lavet om =D
Vi blev enige med datteren om at vi skulle "dele" Så jeg lavede et kort, jeg aldrig nåede at tage et billede af =D


18 kommentarer:

Mette sagde ...

Super seje kort...og hvis det kan lette din samvittighed, så "snyder" jeg altså også med syningerne. Jeg synes at papiret krøller og bliver nusset når det skal syes i hånden.

Hanneby sagde ...

Kære Lonnie ... FLotte kort du har lavet der ... kan se at du også arbejder godt under press - så godt du ikke tager billeder af dem ... tsk tsk tsk..... :)

Håber du har det godt ??

Knus

Annette / aka sagde ...

Sikke flotte kort...og tænk at lave fler'....som vi så gik glip af.....haha.
Nogen gange er det godt at have pisken over nakken, og det er tit gode kort der kommer ud af det.

Mio sagde ...

Skønne konfirmations kort du har fået lavet : )
Rigtig god dag.

Rysse sagde ...

Flotte kort. Jeg kan nu også godt finde på at snyde med syningerne.

Gitte sagde ...

Snyd eller ej de er flotte.:-)

Vivi sagde ...

Superflotte kort, flotte farver...

Rosa Jensen sagde ...

Rigtig flotte kort.

Jean sagde ...

Skøøønt Donnakort :)
Synes bestemt ikke det gør noget med snyde syninger..
Der er jo intet rigtigt og forkert ;)

Mette Hvistendal sagde ...

det er nogle rigtig flotte kort... ville nu gerne have set det 3.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Rigtig skønne kort du har lavet... så fine detaljer med stjerner.

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Hvor er de fine søde Lonnie :)

Bodil Hansen sagde ...

Skønne konfirmations kort du har lavet

Jytte sagde ...

Absolut fine kort :)
Donnaskabeloner bliver vist ikke mig, men jeg beundrer dem nu gerne hos jer andre :)

Knus :)

Karina Beck sagde ...

Flotte kort begge to. Jeg elsker snyde syninger ; )

Rafns hjørne sagde ...

Flotte kort du har lavet, selv om du har "snydt" lidt ;)

Jette Munkbøl sagde ...

Nååååååååååååå så du snyder Lonnie
Det kunne jeg også godt finde på, ha ha. Hvor er det nogle finde kort, med nu skal du ikke lære for meget af Thea, det med ikke at lægge der man har, på bloggen :D
knus

Olivia sagde ...

Dejlige kort du har lavet!