tirsdag den 21. august 2012

En mini til Mini =D

Sofies hamster Mini, har fødselsdag på fredag. Vi er inviteret til lagkage og kaffe, fredag eftermiddag =D
Selvfølgelig skal "Mini", have en gave. Jeg har lavet et mini-album til Mini =D. Det er fyldt med billeder, som Sofie selv, er helt vild med.


Jeg købte nogle plastikhårelastikker på et marked, og tænkte jeg kunne bruge dem, til at lukke nogle af de mindste minialbum, jeg lavede. Det fungerer fint her.


Her kommer Sofie hjem med Mini, efter at vi har købt hvad der nu skal bruges, i en hamsters liv.

Så mødte vi morfar, der lige skulle se, og hilse på hamsteren.


Så følger en masse billeder =D









Flere af billederne er temmelig mørke, selv efter en tur i Picassa.

Den tror jeg da at hun bliver helt vild med =D

Jeg har også fået lavet 3 kort.

Jeg har brugt, nogle af de dejlige ting, der fulgte med i mine fødselsdagskort.






17 kommentarer:

morkaren sagde ...

Hvor er det sødt, at i fejre Minis fødselsdag, og selvfølgelig må hun have et mini, de tre kort er også flotte, men Minis album slår alt. knus morkaren.

morkaren sagde ...

Hvor er det sødt, at i fejre Minis fødselsdag, og selvfølgelig må hun have et mini, de tre kort er også flotte, men Minis album slår alt. knus morkaren.

Ann Weiss sagde ...

Fine kort!
Sødt album til mini ;-)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Selvfølgelig skal den have en mini ;-) og sikke en finn en du har lavet... også kortene er så fine.
Ha en flot dag

Gitte sagde ...

Sikke et herligt Minialbum.

Tina M. sagde ...

Århh, hvor fint! Det vækker da helt sikkert lykke :)
Tak for kigget :)
Mange hilsner fra Tina M.

Jean sagde ...

Det blev en rigtig sød mini til Mini ;)
Hun bliver da helt vild :) nu kan hun vise Mini(hamster) frem til dem der ikke kommer hjemme hos hende også :)

Uhh det sødt det sidste lyserøde ginekort specielt :)

Jytte sagde ...

Årh .. en sød mini !! Er sikker på at den nok skal vække glæde hos især fødselsdagsbarnets "mor" :D

Knus :)

Dortesjs sagde ...

sødt, at i fejre Minis fødselsdag med et mini album.. ja sådan er det jo når man elsker sine dyr man holder jo fødselsdag

Annette / aka sagde ...

Hvor er det sødt. Og hvad giver man ellers til en hamster-fødselsdag ?
Ideen med sådan et lille album, vil da glæde enhver hamster-mor.
Rigtig god fornøjelse på fredag.

Også søde kort du har lavet af de fine ting der fulgte med kortene.

God aften herfra.

Annette sagde ...

Rigtig fint, det ser bare så flot ud, god hamster fødselsdag.

Bodil Hansen sagde ...

Flot minialbum, + søde kort du har lavet

Jette Munkbøl sagde ...

Ha ha ja jeg siger som Annette, hvad giver man ellers en hamster i fødselsdagsgave:).
Hvor er det sødt og flot lavet;)

De 3 kort du har lavet er også så flotte, dejligt med noget inspiration, via diecut, det kan man ikke få for mange af:)

knus

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig sødt mini album.
Og flotte kort.
Du må have en god aften.

Brogaard sagde ...

Åhh, sikke en god idé med et lille mini album til Mini. Jeg er helt sikker på at Minis mor bliver rigtig glad.
God hamster fødselsdag.

Mette sagde ...

Arj...hvor er det sødt ! og hvor er Mini kær, jeg ville SÅ gerne have en hamster igen, men jeg er ikke sikker på at misserne kan tåle at der fiser mad rundt i et bur ;-)
Mine gamle misser havde lært fra dag 1 at de skulle lade "Musse" være, men det er nok svært når misserne er vant til at måtte fange mus og andre dyr i naturen.

Kirsten sagde ...

hvor er den sød ide med minialbummet, det falder helt sikkert i god jord :-)