tirsdag den 7. august 2012

Lige 2 kort mere

I går kom dette flotte kort med posten =D



Du nåede det Camilla (Camilla24)
Støvlerne, prikkerne på papiret og blomsterne, har fået et lag glossy accent, så de skinner.

I dag kom kortet fra Sabrina (Krighaar)
Jeg havde fået at vide at det måske var forsinket.



Der er både træstruktur, washitape og chevrons. Flot ikke ?
Så kom jeg op på 12 kort, kors i hytten, hvor har det været hyggeligt, med alle de dejlige kort =D

Tak for alle jeres kommentarer =D


11 kommentarer:

Camilla sagde ...

godt at kortet kom frem i tide .. det har været 8 dage under vejs ..gad vide hvor det har befundet sig..

Rafns hjørne sagde ...

Det er bare så skønt med alle de fødselsdagskort - håber du har nydt det...

Karina Beck sagde ...

Flotte kort. Jeg håber, at du havde en dejlig dag.

morkaren sagde ...

Fine kort du har fået i den kortgrube, nu må du så snart i gang med kort til de andre i gruben. knus morkaren.

Jytte sagde ...

Ih, hvor fine kort!! Åh, jeg glæder mig allerede til det bliver min tur til at modtage :)

Knus :)

Jette Munkbøl sagde ...

To super flotte kort, dejligt du blev glad for dem alle:)

knus

lam sagde ...

Sikken nogle skønne kort du ahr modtaget og et forsinket tillykke

MosteH sagde ...

Uha det nederste kort især ser spændende ud. Med chevrons og washitape.... Det må blive til et lift.

Bodil Hansen sagde ...

Fine fødselsdagskort du har fået

Unknown sagde ...

Hvor er du bare heldig :) Og kære Lonnie, et forsinket, men STORT tillykke med fødselsdagen :)

Gitte sagde ...

Rigtig flotte kort.