torsdag den 23. februar 2012

Sommer

I dag skinner solen, Så måtte der laves noget med sommerfugle på. Jeg tror nok, jeg så nogle kort på pinterest, der brugte embossingfolders, på det halve kort. Det legede jeg også lidt med. 2 kort blev det til, de har begge samme farve i kartonet, som det, med det blå på.



Til sidst vil jeg vise jer et sørgeligt syn =D

Det er da trist med en ødelagt punch ikke ?
Jeg bruger den rigtigt meget, og  det er nr. 3 retroblomsterpunch der er gået i udu for mig.
Så mon ikke jeg hurtigt får købt mig en ny =D
Jeg er så glad for jeres kommentarer. Tak for dem. God dag til jer alle


15 kommentarer:

Krebsen sagde ...

Hvor er de søde de kort, de passer perfekt til det vejr vi har idag.

Jo det er et trist syn, du må holde op med at være så "hård" ved din punch ;-)

Mio sagde ...

Super skønne kort dejlige farver rigtig forår : )

Øv altså en ødelagt punch : ( mener faktsik at specialkøbmanden har lige netop denne model til billige penge, men er ikke sikker prøv at tjekke det ud : )

Tihi.. glad for at du forstod hvad jeg mente med begge mine børn : ) sjovt at du også kendte butikken.
Rigtig god dag

Vivi sagde ...

Søde kort - og ak og ve om din punch.....godt den kan erstattes

calmlund sagde ...

FLOTTE FLOTTEW kort og trist med punchen - har den selv - men er ikke god til at bruge den så - gode idéer modtages gerne.

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Super søde kort :) Især det blå er jeg tosset med!
Hvor trist med din punch... Og en sørgelig påmindelse til mig selv, om at få netop den punch købt snart. Nu har jeg ønsket mig den i snart 4 år...

Dorthe sagde ...

Skynd dig ind på specialkøbmandens hjemmeside - han har punch på udsalg lige nu - BILLIGT!
Fine kort du har lavet i dejlige farver.

Jytte sagde ...

Åh, søde kort .. og suk suk med den ødelagte punch .. som Pips skriver .. så har specialkøbmanden retro punches til meget billige penge :)

Knus :)

Jette Munkbøl sagde ...

PAS PÅ, jeg var lige inde på Specialkøbmanden som Dorthe skriver. Hold da op hvor er det billigt, måtte lige få min mand til at købe fødselsdagsgave til mig, selvom jeg først har fødselsdag den 8 marts, ha ha.
Det er bare så synd for dig at den er gået i stykker:(

Hvor er det nogle smukke kort, super detalje med at brugte embossingfolders, jeg kan se du har brugt den du købte af mig:)
Det ser rigtig godt ud, dejlige sommer kort. Her har solen også skinnet:)
Har sendt en mail:)

Rysse sagde ...

Super flotte kort.
Ærgerligt med din punch, men godt at det er noget der kan erstattes.

Gitte sagde ...

Flotte kort.
Ærgeligt at din punch er gået istykker.

Mette Hvistendal sagde ...

Lækkert kort..... Sig mig hvordan pokker har du fået brækket den retro-punch? Der må da være en fejl iden for virker mærkeligt at den kan gå fra hinanden på den måde
Klem

Rafns hjørne sagde ...

Dejlige solskinskort du har lavet - har du overvejet om du ikke er lidt voldsom med de punch, når du kan knække jern midt over, hihi. Nå afsted ud at købe en ny, for den er ikke til at undvære for en blomsterpige som dig....

Annette / aka sagde ...

Sikke søde kort. De må da vist afprøves en dag.
Nå, var solen hos jer ? Jeg har heller ikke set den her !

Er du ikke lidt voldsom ved din punch ? haha. Jeg bruger da min meget - og den har det fint. Men måske min blide kvindehånd er bedre ...
Ud at købe en ny. Måske kan du få mængderabet ?

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Rigtig søde kort... kan godt li di brug af embossing folder på det halve kort, giver et dejligt look. Og sikke masser af søde blomster oven over.
God weekend

Heidi sagde ...

Nydelige kort!
Ha en riktig god helg, klem:)